Så var det dags igen!

Dags att återvända till verkligheten! Efter 1,5 års studier är jag tillbaks på jobbet! Nu med en fil.mag + en pecialpedagog examen! Känns overkligt att dessa tre terminers studier redan är över och att jag nu ska börja passa tider som andra bestämt åt mig ; ) men samtidigt känns det också helt rätt och jag har saknat såväl ungarna på skolan samt mina kollegor!

Ska slappa framför soffan i min sista kväll i "frihet" ( en sanning med modifikation, då kurserna har varit rätt krävande och man alltid har känt en uppgift hängande över sig).

16-års kalaset är oxå avverkat så nu är det bara maken som kvarstår att fira, men dit är det en månad och hans present är redan fixad och klar! Yeah!

Kan oxå avslöja att jag fick ett nytt objektiv till kameran av min familj. Ett 70-300, så nu måste jag bara ta mig ut i naturen och sätta igång, känns superbra! Tack älskade ungar + gammälsklingen min!

Kommentera inlägget här :