Skolstart på skolstart på ...

Ja,nu har jag varit med om skolstart på den skola som jag normalt jobbar vid, fått iväg mina egna barn till deras skolor och börjat min sista termin (för den här gången)vid univeritetet. PUST! Känner mig mer än vanligt utblåst (urblåst) i huvudet och kom överens med sönerna att vi skjuter på städningen till i morron, råttorna lär vara kvar! I morgon startar ex.jobbet med att leta efter litteratur, artilar m.m som kan vara av nytta, men först ska jag i kväll ta mig till affär´n och köpa mig ett bit choklad för det är jag värd! Varje dag - faktiskt!I alla fall i själen - vad artärerna sen mår bäst av ignorerar jag just nu! Har faktiskt kommit mig iväg till badhuset och simmat och på måndag har jag tänkt mig prova på vattengymnastik. Ska bli kul - hoppas jag! Nä, nu blev suget efter choklad för stort! See You!

Kommentera inlägget här :