Skulle vilja så mycket men ...

orken räcker inte riktigt till! Är inte sjuk eller nått - bara väldigt, väldigt LAT!

Egentligen skulle jag vilja åka lite längdskidor, sticka en socka till, läsa ut "Explosiva barn", kolla in bokrean, ringa syrran, hälsa på mitt svågerbarn m.m. För att inte tala om sånt som jag (vi) skulle behöva fixa här hemma, typ en gigantisk smutstvätthög, vattna blommorna (jättejobbigt), dammtorka (jättetråkigt - ingen ironi), baka bullar, städa kylen och skafferiet + en hel massa till som jag förtränger allt jag kan!

Vad gör jag då istället? Tjollrar med datorn (bla. Facebook + denna blogg), ligger i soffan och slötittar på OS, far på sönernas innebandymatcher osv.

Nä, nu ska jag hejja på PH i slalomet - orkar ju så klart inte göra nått annat så här sent en fredagkväll ; )

Kommentera inlägget här :