Köpa hund ...

Ska vi inte men OJ vad jag skulle vilja ha en hund igen! Lite patetiskt kanske men jag sitter på Blocket och kollar på hundar så gott som varje kväll! Tyvärr så anser jag att min tid inte räcker till en hund i dagsläget och är rädd för att det bara skulle bli en stress och ett stort ok av dåligt samvete om vi skaffade en. Shit att man ska vara så "rejäl" - men tur för hunden kanske?! Ska förhoppningsvis till Sundsvall 2-4 oktober. Yngsta sonen spelar Norrlandsslutspel i innebandy och vi ska dit och hejja - tänkte utnyttja stunderna mellan matcherna till att kika lite på den hundutställning som är samtidigt. Känns kul - att få se lite live hundar av olika slag! Nä, man kanske skulle ta och återgå till studierna igen - känner mig rätt okoncentrerad just nu - har bakat en äppelpaj och torkar just nu en plåt med äpplen så det är nog dags att försöka ta sig i kragen (... men när man känner efter med handen så är kragen borta - finns inte längre där.) ;-D

Kommentera inlägget här :