Mycket har skett sedan sist ...

bland annat har maken krockat och vår fina bil blev så illa åtgången att den inte bedöms som renoveringsobjekt utan kommer att skrotas! Vilket betyder att vi måste köpa oss en ny bil! Jag bara hatar att leta ny bil! Tycker det är skitjobbigt att fara runt och kolla och provköra den ena bilen efter den andra. Har i vår gått omkring och haft lite ångest över att vi skulle skaffa oss en 2:a bil och allt som följer med det och nu "måste" jag vara aktiv i letandet efter 2 bilar. SUCK!

Ja, jag vet att jag ska vara tacksam för att det bara slutade med plåtskador för både maken och han som maken krockade med och jag är tacksam - enormt tacksam, men men ... gillar som sagt var inte att "jaga" bil!

Två bilder på vår f.d bil



Ser inte så farligt smashad ut, men tydligen värre än vad som syns.

Påsken firades i Paradiset så klart och bjöd på både strålande sol och grå himmel, släkt och vänner, god mat och dryck!


Masten som möjliggör mobila samtal!

Tänk om dessa tallar kunde berätta om allt de sett och hört under alla de år de har "vaktat" oss!

Lite is- och snöbilder


Detta är droppen ...

Kommentera inlägget här :